مدیریت کسب و کار
محمدمهدی رضوانی؛ میثم کشاورز؛ محمد هادی عسگری
چکیده
هدف از این مقاله بررسی دقیقتر قابلیتهای توسعه عنصر مکان بر بستر راهبرد ژئومارکتینگ در ارتباط با هریک از عناصر آمیخته بازاریابی (قیمت و محصول و ترویج) است که با ارائه تعریفی نوین از این سرفصل بههمراه تبیین اصولی، مراحل پیادهسازی یک پروژه استاندارد ژئومارکتینگ با استناد به دادههای واقعی شهر تهران در نحوه هدایت و راهبری سیاستگذاریهای ...
بیشتر
هدف از این مقاله بررسی دقیقتر قابلیتهای توسعه عنصر مکان بر بستر راهبرد ژئومارکتینگ در ارتباط با هریک از عناصر آمیخته بازاریابی (قیمت و محصول و ترویج) است که با ارائه تعریفی نوین از این سرفصل بههمراه تبیین اصولی، مراحل پیادهسازی یک پروژه استاندارد ژئومارکتینگ با استناد به دادههای واقعی شهر تهران در نحوه هدایت و راهبری سیاستگذاریهای یک کسبوکار آمده است. در این مقاله با جمعآوری اطلاعات و فراوری آنها در 6 مولفه کسبوکاری نسبت به استخراج پتانسیلهای مغفول در توسعه شعبات یک برند پوشاک با پیادهسازی تحلیلهای تصمیمگیری چندمعیاره و میانگین وزنی حاصل جمعآوری حاصل نظر 11 خبره حوزه پوشاک بر بستر نرم افزار ArcGIS اقدام شد. در انتها با سه محدوده بلوار ارتش، آبشناسان و میدان شهدا بعنوان محدودههای پرپتانسیل با پیاده مشخص گردید و به تفسیر گذاشته شد.